دریافت کد رهگیری املاک

Wiki Article

مالک اقرار می­ نماید که هیچ محدودیت و مانعی متوجه احداث ساختمان در زمین مذکور نبوده و مورد مشارکت در ساخت فاقد هرگونه ایراد و اشکال قانونی است.

مالک یا مالکین بر اساس نوع قرارداد مؤظف هستند که جهت انتقال سند به نام سازنده یا سازندگان اقدام نمایند. در برخی از مواقع سازنده اقدام به دریافت چک

. معادل ………………………………….. می­بایست در حق طرف مقابل پرداخت نماید به‌استثنای آنچه که به‌موجب عرف یا قانون انجامش غیرمقدور یا غیرممکن باشد.

سازنده متعهد به پرداخت هزینه‌های مصرفی اعم از آب و برق و گاز و تلفن پس از تخلیه و تحویل ملک مورد مشارکت به سازنده تا پایان عملیات ساختمانی و تحویل آپارتمان­ها می­ باشد.

داشتن کد رهگیری چه مزیتی برای املاک در طرح ترافیک دارد؟

ماه، حق فسخ ایجاد می­ گردد و طرفین بابت انجام تعهد، علاوه بر الزام به پرداخت وجوه هزینه شده، ملزم به پرداخت ۳۰ درصد از ارزش ملک به‌عنوان خسارت به‌طرف مقابل می­ باشد.

در طول مدت قرارداد، مالکین حق فروش کامل یا بخشی از عرصه ملک را نخواهند داشت.

دیگر موارد ذکر نشده، بنابر خواست مالک، توافق سازنده و نظر کارشناس مشاور و توافقات طرفین قابل‌بررسی و ملاحظه می‌­باشد.

چرا برای انتخاب بانک ازطریق قرار داد وکد رهگیری وام ۱۰۰ ملیون تومنی ورود به سیستم وانتخاب بانک عمل نمیکند اینم یجور سر کار گذاشتنه؟ لطفا جواب بدید

.. که کاملا تخلف پنهان است و کاری اشتباه است) بدون رعایت موارد الزامی( احزار هویت و احزار مالکیت و حتی حضور طرفین قرارداد و اثر انگشت انها و گاهی هم از شهرهایی دیگر برای شهر دیگری بدون اطلاع دقیق از مالکیت و سند و وضعیت موجود ملک که بسیار جای تعجب دارد و تخلف آشکار است مثلا بعضی سایت عجیب غریب و...) در حال تنظیم چنین قرار دادهای هستند با قیمت های کمتر به هیچ عنوان چنین قرار دادهای رو تنظیم نکنید چرا که نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت در آیند و زمان مشکل نمی تواند کاری بکند، چون از موضوع و وضعیت موجود ملک و نحوه تنظیم آن دروحله اول خبر نداشته و دقت کافی هم در تنظیم قرارداد نداشته است و اصول اولیه جهت اعتبار قرارداد رو رعایت نکرده و شرایط و توافقات خاص رو هم برای دریافت خسارات احتمالی پیش بینی نکرده ، در نتیجه اثبات سخت است و نهایت باعث بر باد رفتن سرمایه یک عمر تلاش و زحمت خود ،زن و آینده فرزندانتان میشوید (پس اصلا چنین ریسگی نکنید).

سلام ، با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید و یا شماره تماس خودتون رو برای ما ارسال کنید

به طور مثال: قرارداد مدیریت، قرارداد ساخت و تحویل، قرارداد تعمیر و نگهداری، قرارداد مشارکت در ساخت و ….

بیمه ساختمان و حواث و همچنین بیمه تمامی کارگران مشغول به کار در مجموعه بر عهده …………………… بوده و تبعات ناشی از عدم توجه به بیمه ساختمان، حوادث و کارگران بر عهده ایشان خواهد بود.

تو حتما آدم حقیری هستی چون راه نشون دادن خودت رو در تخریب یک صنف پر جمعیت به نام خانواده بزرگ مشاورین املاک میبینی

Report this wiki page